sunnuntai 5. huhtikuuta 2020

Myynti & tuotetieto

Olen päässyt opiskelemaan myymälän tuotteista paljon etenkin homeopatia on ollut viereasmailma
kuitenkin tässä koronan keskellä tietyt homeopaattiset ovat jääneet mileleen mitä asiakkaat ostavat,
osaan jo asiakkaiden kanssa yhdessä etsiä sopivia tuotteita heille oikeista paikoista tietysti koska myymälän valikoima on laaja tarvitsen vielä hieman apuja.


Itselle tuttuja tuotteita on helppo myydä kuten eteerisiä öljyjä , super foodeja ja luontaislääkkeitä.

Liikkeessä on myös jonkun verran kosmetiikkaa ja ekologisia kodin hoito juttuja.
Ayurveda ja sieni tuotteet ovat myös olleet minulle uusi asia mutta olen näistä kahdesta hyvin kiinnostunut joten olen bussi matkan aikana uppoutunut opiskelmaan näsitä.


Myynti työskentely ja kassa on ollut kivaa vaihtelua muun visuaalisen työn ohella ja tunnen että sisäinen asiakaspalvelijani kaipaa juuri tällaista ympäristöä missä voin työskennellä ympäristössä missä arvot kohtaa ja saan olla hörhö oma itseni ja silti työ minä.

Olemme päässyt myös tekemään ig stooryä uusista tuotteista ja muista jutuista pur instagram tilille.

Tässä ig stooryä mitä teen myymällässä viikottain pur instagram tilillä
Olen myös saanut tehtävän ottaa kuvia pur blogiin uudesta ihanasta Laurasta joka aloitti purilla juuri kosmetologina.

Pur myymälän uusi kosmetologi laura kenestä pääsin ottamaan somekuvia blogiin ja instagram tilille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Google garage kurssit, toiminta digitaalisessa ymspäristössä

Google garage tehtävät.  Digtitaalisen hyvinvoinnin perusteet, että teknologian käyttö ja ihmesuhteet sen ulkopuolella ovat tasapainossa.  P...