keskiviikko 15. huhtikuuta 2020

Kotona työskentely ja tuotekuvaukset

Työskentely tapa muuttui myymälästä koti toimistoon


Olimme jo aikasemmin ennen uudenmaan rajan sulkua johonka takia pääsin työskentelemään kotona, puhuttu tuote kuvauksista ja minut oltiin esitelty markkinointi tiimin jäsenelle. 

Sain muutamia uutuus tuotteita kuvattavaksi esim uutta korealaista luontais kosmetiikkaa joka on tehty fermentaatio menetelmällä sain myös lukuisia muita kosmetiikka tuotteita sekä muita tuotteita kuten super foodeja , kodin tunnelman luojia yms. 

Ohjeet kuviin sain sähköpostilla ja olen myös saanut graaffisia ohjeistuksia esim mitä värejä yritys käyttää. Kuvia olen luonut instagram tilille, blogiin ja verkkokauppa tarkoituksiin. 

tässä pinterest taulua siitä mitä olen tuote kuvauksiin suunnitellut. 

ps.  koska on kevät ja luonnon valoa riittää jolla tykkään eniten kuvata niin olen extra inspiroitunut. 













kuva jossa kodintunnelman luojia

Kuvakaappaus ig stoorystä , työtilanteesta kotona jossa olen editoiti kuplassa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Google garage kurssit, toiminta digitaalisessa ymspäristössä

Google garage tehtävät.  Digtitaalisen hyvinvoinnin perusteet, että teknologian käyttö ja ihmesuhteet sen ulkopuolella ovat tasapainossa.  P...