Aikataulutus vs to do list
Tällä kertaa oman työn aikataulutus ei enää tuntunut ylitsepääsemättömältä ja oli mukavaa nähdä työskentelyssä tuloksia sekä stressi tasot laski ja sain työskenneltyä tehokkaammin.
Olen to do listan suurkuluttaja teen työssä ,matkustaessa ja muistiinpano vihkossa / bouletjournalissa tätä jatkuvasti listojen tekeminen on minusta kivaa. Mutta nyt olen huomannut kun aikataulun vertaa niin kun on ajallinen aikataulu tekeminen selkeytyy huomattavasti.
Tässä on minusta ollut vaikeaa asettaa realistista tavoitetta
,olen monesti aliarvioinut itseni tai yliarvioinut itseni.
mitä jäi itsensä johtajuudessa mieleen ?
- Ole itsellesi rehellinen
- hyvät rutiinit esim Aamu rutiini
- Työssä edistyminen
- työn jaksottaminen
- stressin väheneminen
- keskity yhteen asiaan kerralla
Aikataulutus juttuja |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti