perjantai 9. elokuuta 2019

I have a Dream.

Missä olen ollut ? 

Olen työskennellyt Hevostallilla missä olen kasvanut ja ohjannut lapsia ratsastuksessa.
Olen tehnyt Helsingissä ja Tampereella mallintöitä josta sain inspiraation itse kuvaamiseen.
Olen myös tehnyt ulkomailla vapaaehtoistyötä kodittomien lasten kanssa Equadorissa ja olen myös Etelä-Afrikassa opettanut pienille lapsille Englantia sekä pitänyt heille skeitti ja surffi kerhoa. Olen Reissannut tällä hetkellä yksin
28 Maassa ja valokuvannut matkojani.

Minulla on käsissäni kokinpaperit mutta en ole koskaan tehnyt niitä töitä, olen sen sijaan toiminut tarjoilijana ja asiakaspalvelijana. Olen 6 sesonkia ollut Cafe Qwenselissä kahvilan vastaavana asiakaspalvelijana sekä saanut harjoitella yhden kesän esimiehen tehtäviä. Olen myös asunut 5 kuukautta Espaniassa Malagassa jossa toimin myyjänä.

Missä olen nyt ? 

Opiskelemassa. 
Olen muodostanut kuvan siitä mitä haluan tehdä ja ottanut pienen pienen askeleen sitä kohti. 

Mikä kiinnostaa ? 

  • Matkustus
  • Valokuvaus 
  • Yrittäjyys
  • Some 
  • Ekologisuus 
  • Luonto 
  • Videokuvaus 
  • Kirjoittaminen (englanniksi)
  • Hyvinvointi

Mikä ei kiinnosta ? 

  • 9-5 työ 
  • kauppaketjut
  • Ravintola työ
  • konttorit 

Mihin haluan päästä ? 

3-5 vuotta 


Tavoitteeni on saada lokaatio vapaus että voisin tehdä töistä missä päin maailmaa vain missä netti toimii. Voisin myös päättää omat lomat ja tauot. Haluaisin siis olla itseni pomo ja ainakin osittain tienata elantoni valokuvauksella, omilla projekteilla ja somella. 


5-10 vuotta 

Pystyn jatkuvasti matkustamaan ja silti minulla on oma torppa missä elän puoliksi omavaraisesti. 
Siellä pystyn viljelemään omat ruokani ja rohtoja luontaislääkeeisiin. 
Teen taidetta ja valokuvaan. 
Olen itse brändi ja olen "spiritual coach" . 



Mistä tiedän olevani perillä ? 

Tiedän olevani perillä kun pystyn tällä elättämään itseni sekä auttamaan muita.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Google garage kurssit, toiminta digitaalisessa ymspäristössä

Google garage tehtävät.  Digtitaalisen hyvinvoinnin perusteet, että teknologian käyttö ja ihmesuhteet sen ulkopuolella ovat tasapainossa.  P...